EISEN VOOR EEN BIJKANTOOR
Voor de registratie van een bijkantoor zijn doorgaans de volgende documenten vereist:
Een kopie van de statuten van het hoofdkantoor;
Een kopie van het inschrijvingsbewijs van het hoofdkantoor;
Een kopie van het hoofdkantoorbesluit tot oprichting van het filiaal en benoeming van de filiaaldirecteur;
Een kopie van de volmacht afgegeven door het hoofdkantoor aan de vestigingsdirecteur;
Een kopie van het identiteitsbewijs van de vestigingsdirecteur met zijn/haar woonadres;
Een kopie van de volmacht van het hoofdkantoor en de vestigingsdirecteur die advocaten machtigt een besluit uit te vaardigen, de vestigingsregeling te ondertekenen en een aanvraag tot registratie in te dienen;
Een door of namens het hoofdkantoor ondertekend aanvraagformulier tot inschrijving van de vestiging;
Filiaalreglement in Azerbeidzjaans goedgekeurd door of namens het hoofdkantoor;
Een bewijs van betaling van de staatsbelasting;
Het wettelijke adres van het filiaal in Azerbeidzjan.